Използвайте SEO за адвокатски кантори, за да увеличите трафика на уебсайта си и да подобрите качеството на вашите потенциални клиенти с тези 11 съвета за SEO!
Уебсайтът на вашата адвокатска кантора се бори ли да генерира подходящ трафик или качествени потенциални клиенти? Може да е време да оцените оптимизацията на вашия сайт за търсачки (SEO оптимизация). SEO оптимизацията за адвокатски кантори е мощен начин за повишаване на резултатите от търсенето. Нека разгледаме принципите на SEO оптимизацията, как можете да одитирате своето SEO и най-добрите практики при използване на SEO оптимизация за адвокати .
Ако вашият сайт генерира потенциални клиенти, но вие просто се нуждаете от помощ при управлението на клиентите и въпросите, резервирайте консултация или с нашите експерти по SEO – www.extremeseo.net .
Защо SEO е важно за адвокатските кантори?
Средният потребител на интернет не минава след първата страница на резултатите от търсенето. Ще повторим това и ще го оставим да се разбере: независимо от вашите умни тактики, солидни стратегии или известно име, ако уебсайтът ви не е на страница 1 на страницата с резултати от търсачката (SERP), вие ще загубите потенциал за клиенти пред вашите конкуренти.
Ето защо повече адвокати търсят услуги по SEO оптимизация за адвокатски кантори като доказана стратегия за увеличаване на техния трафик, потенциални клиенти и онлайн присъствие. Докато можете да платите, за да попаднете на страница 1, като използвате реклама с плащане на клик (PPC), SEO оптимизацията е много мощна маркетингова стратегия, която ви помага да стигнете органично до върха на резултатите от търсенето.
Терминът „органичен“ се отнася до начина, по който потребителите намират вашия сайт. Органичният трафик не е платен трафик, по-скоро се състои от потребители, които намират вашия сайт чрез търсачките. Когато потенциален клиент търси „най-добри адвокати“ или „най-добри адвокатски кантори близо до мен“, вероятно искате вашата адвокатска кантора да се появи на върха на тези търсения.
Преди да прегледаме 10-те най-добри съвета за SEO на правни кантори, нека разгледаме основите на легалното SEO оптимизиране.
Какво е SEO оптимизация за адвокати?
SEO оптимизацията е дигитална маркетингова практика, която увеличава трафика от органично търсене към вашия уебсайт. SEO оптимизацията за адвокати работи по същия начин като SEO за всеки друг пазар: чрез използване на стратегии, които са настроени както към потребителите, така и към алгоритмите на търсачките с цел показване в подходящи резултати от търсенето.
Чрез оптимизиране на вашите страници, вие давате на търсачките и вашата целева аудитория ясни съобщения за това кои сте вие и правните услуги, които предоставяте. Тази яснота води до по-високо класиране в търсачките, повече органичен уеб трафик, повече потенциални клиенти и повече клиенти.
Примери за SEO оптимизация на сайта за адвокати:
- Съдържание
- Потребителско изживяване (UX на уебсайта)
- Маркиране на схема
- Обратни връзки
Примери за SEO извън сайта за адвокати:
- Google My Business оптимизация
- Обратни връзки към директория
- Редакционни обратни връзки
11 съвета за SEO на адвокатска кантора
Търсачките като Google, Bing и Yahoo имат стотици фактори за класиране, които определят къде вашият уебсайт ще попадне в резултатите от търсенето. Колкото повече един уебсайт „следва правилата“, толкова по-високо ще се класира в резултатите от търсенето.
И така, какво влияе върху тези сигнали за класиране? Фактори като качествено потребителско изживяване, скорост на страницата, авторитет на домейна, стойност на съдържанието и уместност на ключовите думи допринасят за вашата страница с резултати от търсачката (SERP). Имайки това предвид, можете да приложите малки промени, които могат да доведат до големи резултати и по-високи проценти на реализация.
1. Определете ключовите думи на вашата адвокатска кантора
Ако съдържанието е корабът, който захранва SEO оптимизацията – тогава ключовите думи са неговите платна. Вероятно не искате връзките към уебсайта на вашата адвокатска кантора да се показват при търсене на най-добрите тайландски ресторанти наблизо… освен ако случайно не притежавате съседен тайландски ресторант. Определянето на правилните ключови думи е първата стъпка в оптимизирането на уебсайта на вашата адвокатска кантора.
Например „адвокат София“ е много широк термин за търсене и вероятността някоя адвокатска кантора да се справи с всякакъв вид съдебни спорове е минимална. Помислете за прецизиране на темите си, за да ги приведете в по-голямо съответствие с вашите области на практика, като например „Бракоразводен адвокат София“, „Адвокатско дружество за телесни повреди“ или „Бизнес адвокат София“.
Колкото по-специфични и насочени са вашите ключови думи, толкова по-вероятно е да привлечете подходящ трафик към уебсайта и потенциални клиенти за вашата практика. И така, как избирате с кои ключови думи да започнете?
Как да изберете вашите ключови думи
Стъпка 1: Мислете като вашия идеален клиент.
Помислете за какви точно търсения искате да се класира вашата адвокатска кантора. Помислете за основните си области на практика като отправна точка. За всяка област на практика запишете възможни ключови думи, които да ги свържете.
Стъпка 2: Проучете търсенията.
Направете малко проучване, свързано с вашите думи за търсене. Отидете в Google и вижте резултатите от Page 1, когато въведете ключовите си думи. Смятате ли, че резултатите са в съответствие с вашата практика? Как можете да се отличите от тези резултати? Освен това разгледайте секцията „търсения, свързани с“ в долната част на страницата за допълнителни подходящи ключови думи. Google Trends е полезен инструмент, когато разглеждате тенденциите на ключовите думи на високо ниво във времето.
Стъпка 3: Анализирайте конкуренцията.
Проверете какво прави вашата конкуренция… и го направете по-добре. Изберете няколко конкурентни адвокатски кантори във вашия район, за да видите какъв тип съдържание произвеждат. Също така разгледайте уебсайтовете на по-големите адвокатски кантори и използвайте тяхната честота на нанесени кл. думи, клъстери от ключови думи и дължина на всяка статия като шаблон.
Стъпка 4: Създайте йерархия на ключовите думи.
Изградете групи от теми, които подкрепят вашата основна област на практика. След като разгледате резултатите от търсенето на страница 1 за вашата област на практика, публикации в блогове и други типове съдържание, предлагано от вашите конкуренти, вероятно ще видите, че има основни теми. Започнете да изграждате клъстер от свързани теми и създайте структура или карта. Това ще ви помогне да свържете публикации в блогове и страници към основната родителска страница – което е идеално за навигация и йерархия на търсачките.
Как да намерите ключова дума в URL
Готови ли сте да издигнете вашите SEO шпионски умения на следващото ниво? Ако искате да намерите ключовата дума на публикация в блог или страница на услуга на конкурент, потърсете плътността на ключовите думи на страницата. Има инструменти като разширението за Chrome SEOQuake, което, когато е включено, ви позволява лесно да видите колко често дадена страница споменава конкретни думи.
След това можете да вземете тази ключова дума, да я включите в търсачките и да видите всички най-високо класирани блогове за този термин. Ако конкуренцията е твърде силна, може да е разумно да потърсите ключови думи с по-дълга опашка – или по-нюансирани думи за търсене.
Целта на всичко това е да се създаде богато, ценно съдържание за потребителите, което в крайна сметка води до реализация.
2. Оптимизирайте уебсайта си с вашите ключови думи
Уверете се, че всички основни елементи на уебсайта ви, като заглавието, подзаглавията, които разделят темите (H2 и H3), призивът ви за действие и самото съдържание използват ключовите думи на тази страница.
Често срещана SEO грешка №1: канибализация на ключови думи! Трябва да посочите само една ключова дума на страница.
Вашето заглавие трябва да включва ключовите думи, за които искате да се класирате най-високо, като например основната ви област на практика, като „Бразоразводен адвокат София“, а подзаглавията трябва да бъдат оптимизирани с вашата ключова дума и допълнителни ключови думи, за които искате да се класирате. Разгледайте този пример, за да видите какво имаме предвид…
Вашите изображения, заглавен таг и мета описание също играят важна роля във вашето SEO оптимизиране и могат да бъдат оптимизирани с вашите ключови думи – повече за това, докато продължавате да четете.
Често срещана SEO грешка №2: препълване с ключови думи! Търсачките ще ви накажат, ако се опитате да „ключова дума“. Така че използвайте ключовите си думи естествено, с плътност на ключовите думи от около 1-2%.
3. Преглед на класирането
След като определите целевите си ключови думи, потърсете всеки термин в търсачката, за да видите къде се класирате в сравнение с конкуренцията. Това ще ви даде по-добра представа срещу кого наистина се конкурирате в резултатите от органичното търсене и по-важното: как се класирате във времето.
Помислете какво общо имате или какво ви отличава от конкурентните адвокатски кантори. Посетете тези уебсайтове и се потопете дълбоко в това как те използват ключови думи, използват съдържание и структурират уебсайта си, за да постигнат тези високи рангове.
Например, потърсете тези фактори, които могат да повлияят на резултатите от търсачката:
- Най-добрият резултат има ли блог, който се актуализира редовно със статии, свързани с тяхната област на практика?
- Техният уебсайт използва ли ключови думи на страниците си, в заглавия и подзаглавия?
- Бързо ли се зарежда сайтът? (Не забравяйте да проверите това и на мобилно устройство!)
Разглеждането повече на това как уебсайтовете на вашите конкуренти постигат класиране може да ви даде по-добра представа какво можете да направите, за да подобрите видимостта си, независимо дали това означава да подчертаете допълнителни услуги, които може да предлагате, или как можете да коригирате ключовите думи, за да бъдат по-подходящи или по-малко специфични.
4. Персонализирайте начина, по който вашата адвокатска кантора се показва в страниците с резултати от търсенето
За всяка страница от вашия уебсайт трябва да включите метаданни, тоест информацията за вашия уебсайт, която се показва на страниците с резултати от търсачките и казва на потребителите и алгоритмите на търсачките за какво е страницата ви. Има два основни компонента за това:
Мета заглавни етикети
Това казва на потребителя и алгоритъма на търсачката точно за какво става въпрос на вашата страница, поради което е важно да използвате вашите ключови думи и местоположения тук. Мета заглавията не трябва да надвишават 60 знака, тъй като повечето търсачки съкращават текста.
Пример:
Мета описания
Това е резюме на това, което е включено в страницата и ви дава допълнителна възможност да включите вашите ключови думи и местоположение. Подобно на вашия заглавен таг, вашето мета описание също има ограничения за знаците. Препоръчваме вашите мета описания да са между 120 – 155 знака. Винаги включвайте вашата ключова дума и призив за действие.
Пример:
С помощта на система за управление на съдържанието , като WordPress, можете лесно да оптимизирате вашите заглавни тагове и мета описания за всяка страница от вашия уебсайт.
SEO оптимизация за адвокати: Контролен пункт
Изминахте половината път!
Добре, нека си поемем въздух. Ние знаем: това е много информация. Но сме на половината път от интензивния курс по SEO оптимизация за адвокати! Вземете чаша кафе и се върнете. Или, ако никога повече не искате да мислите за SEO оптимизация …просто наемете SEO агенция www.webdesignbulgaria.net ! Техните SEO услуги за адвокати могат да помогнат на вашия правен уебсайт да се изкачи до върха на съответните резултати.
5. Уверете се, че вашият уебсайт е удобен за мобилни устройства
Тъй като все повече хора използват мобилните си устройства за търсене на адвокати, наличието на удобен за потребителя мобилен сайт е от съществено значение за реализациите. Въпреки това, удобният за мобилни устройства уебсайт също е фактор за оптимизирането на сайта за търсачки. Google, Bing и други търсачки използват адаптивен уеб дизайн като основен фактор в начина, по който оценяват уебсайтовете и определят класирането.
Докладите показват, че средният процент на потребителите, които са използвали мобилен браузър през 2022 г., е 58,37%.
Как да разберете дали вашият уебсайт е адаптивен или удобен за мобилни устройства? Лесно: достъпвайте уебсайта си на различни устройства и проверете всяка страница, за да видите дали елементите на уебсайта ви се преоразмеряват, за да паснат правилно на екрана на устройството. Ако текстът излиза от страницата или не се вижда, уебсайтът ви не реагира.
Нямате достъп до различни устройства? Няма проблем. Влезте в уебсайта си на вашия лаптоп или настолен компютър, след което преоразмерете прозореца на браузъра си. Уебсайтът трябва да има определени „точки на прекъсване“, които автоматично ще принудят елементите да се преместят в изгледа на браузъра. Ако все още имате достъп до бутони, формуляри и текст без ръчно увеличаване или намаляване на мащаба, тогава вашият сайт е удобен за мобилни устройства!
6. Подобрете скоростта на зареждане на страницата на уебсайта на вашата адвокатска кантора
Според Google 53% от посещенията на уебсайтове са изоставени, ако зареждането на сайта отнема повече от 3 секунди.
Колко бързо се зареждат страниците на вашия сайт е също толкова важно, колкото използването на ключови думи и удобството за мобилни устройства при използването на ключови думи. Можете да проверите скоростта на страницата на всеки сайт с инструмента на Google Page Speed Insights . Ако вашият сайт получи нисък резултат за скорост на страницата, ето няколко лесни начина да го увеличите:
- Намаляване на размера на вашите изображения. В идеалния случай изображенията трябва да са около 100KB.
- Запазете изображения като JPG, когато е възможно. Зареждат се по-бързо от PNG.
- Минимизирайте HTTP заявките, които са необходими за изтегляне на ресурси от страница като изображения, графики и скриптове.
- Ако използвате система за управление на съдържанието, уверете се, че добавките ви са актуални и премахнете всички, които вече не използвате.
7. Създайте страници на уебсайта със специфични ключови думи
Търсачките присъждат по-високо класиране на уебсайтове, които предлагат разнообразие от ценно съдържание и удобно изживяване за посетителите. Колкото по-подходящо съдържание има вашият сайт по дадена тема, толкова по-високо ще се класирате поради две причини:
- Структурата на сайта е съществена част от SEO оптимизацията.
- Добре подреденият, лесен за навигация сайт подобрява изживяването на потребителя.
Наличието на допълнителна информация прави вашия уебсайт по-голям авторитет за Google, Bing и други търсачки. Създаването на конкретни страници, свързани с ключова дума, само ще облагодетелства видимостта ви, като същевременно предоставя на посетителите на уебсайта ви по-задълбочена информация.
Например, ако се опитвате да се класирате за семейното право във вашия район, помислете дали да имате отделни страници за всяка от правните услуги, които предлагате, като развод, попечителство над деца и издръжка на деца. Точно както при вашата начална страница, докато създавате тези отделни страници, използвайте удобен за SEO URL адрес и оптимизирайте своя заглавен таг, мета описание и заглавия.
Най-важното: качеството и количеството оказват влияние върху това как алгоритмите класират страниците ви. Имайте това предвид, че създавате ново съдържание и се уверете, че вашите страници наистина информират посетителите ви. Търсачките и потребителите не искат „запълващо“ съдържание без истинска стойност.
8. Проследявайте класирането на вашите ключови думи
Не можете да подобрите това, което не можете да измерите. Класирането по ключови думи се отнася до това къде вашият сайт е класиран от търсачките за конкретна ключова дума. Проследяването на класирането на вашата ключова дума ви помага да определите къде и как да се издигнете в резултатите от търсачката.
Можете да изберете ръчния метод за търсене на вашите ключови
думи и записване къде се намира уебсайтът ви в дисплея с резултати от
търсачката. Поддържайте проста електронна таблица в Google, за да
проследявате класирането си на всеки няколко седмици. Това обаче може да
ви отнеме изключително много време, особено ако създавате нови статии, развивате
местното си SEO и изграждате базирани на местоположение страници за услуги
– които са стандартни практики в индустрията, когато става въпрос за SEO оптимизация
за адвокати и SEO оптимизация за адвокатски кантори .
Можете също така да използвате безплатен инструмент за класиране по ключови
думи, който ви позволява да въведете своя домейн и ключова дума и да видите
класирането си във времето. SEMRush и SEG Google Position Checker са две
популярни опции. Ако класирането ви не се подобри веднага, бъдете
търпеливи. Понякога на търсачките може да отнеме няколко седмици, за да
уловят вашите усилия за оптимизиране на търсачките.
9. Вземете висококачествени препратки
Обратните връзки са павираните пътища на мрежата. Те са връзки, които водят обратно към вашия уебсайт. Обратните връзки водят потребителите и роботите на търсачката към вашия уебсайт.
Те не само насочват хората към вашето съдържание, но текстът на хипервръзката (или „котвен текст“) на външния уебсайт действа като още един фактор за класиране за това как търсачките възприемат вашия уебсайт.
Например, ако искате да бъдете известен като адвокат за телесни повреди в София, може да искате да направите своя котвен текст „Адвокат за телесни повреди в София“ и да свържете потребителите към целева страница със закон за телесни повреди, фокусиран върху София.
10. Оптимизирайте профилите си в Avvo, Justia и Super Lawyers
SEO извън сайта или SEO извън страницата е практиката за оптимизиране на вашето онлайн присъствие на уебсайтове, различни от вашия собствен (това включва „обратни връзки“). Например, като адвокат, трябва да имате профили на уебсайта на местната държавна адвокатска колегия, Avvo , Justia и Super Lawyers .
Тези профили могат да бъдат оптимизирани за вашата юридическа специалност и държавата/града, в който практикувате право. Това ще помогне на вашия собствен уебсайт да се класира по-високо в резултатите от търсенето, тъй като съдържанието на тези сайтове е в съответствие със съдържанието на вашия собствен уебсайт. Търсачките обичат последователността, така че поддържането на вашите профили на Avvo, Justia, Super Lawyers и други специфични за правните въпроси актуализирани и в съответствие с вашия уебсайт е наистина важно.
11. Подобрете местното SEO оптимизиране на вашата адвокатска кантора с вашия Google My Business профил
Google My Business е инструмент, който може да извърви дълъг път за привличане на трафик към вашия уебсайт и подобряване на вашето онлайн присъствие. Дава ви възможност да подобрите начина, по който вашата адвокатска кантора се показва в Google Търсене и Google Карти, като предоставя на потребителите изчерпателна информация, включително вашия телефонен номер, адрес и отзиви от клиенти.
Можете или сами да създадете списъка в Google My Business, или да наемете опитен SEO специалист като Момчил Марчев, който да ви помогне да създадете акаунт за вашата адвокатска кантора – и може би за всеки от вашите адвокати.
След като вашата обява бъде потвърдена, ще приключите с добавянето на вашата информация. Това включва използването на вашите ключови думи за оптимизиране на описанието и атрибутите на вашата адвокатска кантора, така че хората, търсещи вашите услуги, да виждат вашия профил.
В допълнение към вашата информация можете да добавяте изображения, които подобряват репутацията ви и вдъхновяват повече кликвания към уебсайта ви. Вашият офис, снимки на екип и лого на адвокатска кантора са отлични допълнения към вашия профил. Създаването на профил в Google My Business (GMB) е бързо и когато е правилно оптимизирано, може да привлече повече посетители.
Профилът в GMB също позволява на клиентите да оставят отзиви. Онлайн прегледите са изключително важни, защото карат потенциалните клиенти да се чувстват по-уверени, избирайки ви за свой адвокат. След като профилът ви е настроен, поддържането му актуализиран с точна информация и молбата на клиентите да добавят рецензии в Google ще гарантира, че той ще остане подходящ и видим.